Obchodní podmínky/reklamační řád

OBCHODNÍ PODMÍNKY / REKLAMAČNÍ ŘÁD

I. Základní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) vydává společnost dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění po novele z roku 2023 (dále jen „občanský zákoník“).

Prodávající:
Ladislav Sinai
IČ: 07142528
Sídlo: Korybutova 686/4, Karlín, 186 00 Praha 8
Kontaktní údaje:

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzických osob při uzavírání kupní smlouvy prostřednictvím webového rozhraní na www.ladislavsinai.cz (dále jen „internetový obchod“).
Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před těmito obchodními podmínkami. Kupní smlouva a obchodní podmínky se uzavírají v českém jazyce.

II. Informace o zboží a cenách
Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH a dalších poplatků. Ceny zůstávají platné po dobu, kdy jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží jsou uvedeny v internetovém obchodě.

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Kupující může provádět objednávky přes zákaznický účet nebo bez registrace. Před odesláním objednávky má možnost zkontrolovat a upravit údaje. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky zaslané prodávajícím na emailovou adresu kupujícího. V případě zjevné chyby v ceně zboží není prodávající povinen zboží dodat a může nabídnout novou cenu.

IV. Zákaznický účet
Kupující je povinen aktualizovat své údaje v zákaznickém účtu. Prodávající může zrušit účet v případě porušení povinností kupujícího nebo nevyužívání účtu. Prodávající nenese odpovědnost za zneužití účtu třetími stranami.

V. Platební podmínky a dodání zboží
Kupující může zaplatit za zboží převodem na účet prostřednictvím platební brány GoPay. Zboží je doručováno na adresu určenou kupujícím. Náklady na dopravu jsou uvedeny v objednávce. V případě opakovaného doručování z důvodů na straně kupujícího nese kupující dodatečné náklady.

VI. Odstoupení od smlouvy
Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy v případech, které stanoví § 1837 občanského zákoníku, např. při dodávce zboží upraveného na přání kupujícího. Náklady na vrácení zboží nese kupující. Prodávající vrátí peníze nejpozději do 14 dnů od doručení vráceného zboží nebo dokladu o jeho odeslání.

VII. Práva z vadného plnění
Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí. V případě vady může kupující požadovat opravu, výměnu zboží, slevu nebo odstoupení od smlouvy. Reklamace se řídí občanským zákoníkem a platnými zákony, včetně změn účinných od roku 2023. Vady zboží lze reklamovat po dobu 24 měsíců od převzetí.

VIII. Ochrana osobních údajů
Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího v souladu s platnými právními předpisy. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů.

IX. Závěrečná ustanovení
Prodávající si vyhrazuje právo měnit tyto obchodní podmínky. Kupní smlouvy se řídí podmínkami platnými v době jejich uzavření.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

I. Práva z vadného plnění

  1. Odpovědnost za vady Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá za to, že:

    • Zboží má vlastnosti, které si strany ujednaly, případně vlastnosti obvyklé pro daný druh zboží.
    • Zboží odpovídá účelu, ke kterému se obvykle používá, nebo který prodávající uvádí.
    • Zboží je bez právních vad, zejména bez práv třetích osob.
    • Zboží je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti.
  2. Doba pro uplatnění práv z vadného plnění Kupující je oprávněn uplatnit reklamaci v době dvou let od převzetí zboží. U použitého zboží je tato doba omezena na jeden rok. U reklamací vad, které byly na zboží při jeho převzetí, musí být reklamace uplatněna bez zbytečného odkladu poté, co je kupující zjistí.

II. Postup při uplatnění reklamace

  1. Místo uplatnění reklamace Kupující může uplatnit reklamaci na adrese prodávajícího:

    Ladislav Sinai
    Korybutova 686/4, Karlín, 186 00 Praha 8
    Email: info@veryniceshop.cz

    Reklamace lze uplatnit rovněž elektronicky na uvedený e-mail prodávajícího.

  2. Náležitosti reklamace Při podání reklamace je kupující povinen doložit:

    • Doklad o koupi zboží (fakturu nebo účtenku).
    • Popis vady, případně doložení fotografií, pokud jde o viditelné vady.
    • Požadavek na způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, sleva, odstoupení od smlouvy).
  3. Lhůta pro vyřízení reklamace Prodávající rozhodne o reklamaci neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí, pokud se s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Pokud dojde k uznání reklamace, bude kupujícímu zboží opraveno, vyměněno, nebo mu bude vrácena částka odpovídající kupní ceně, případně přiměřená sleva.

  4. Náklady na uplatnění reklamace V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu nákladů spojených s uplatněním reklamace, zejména na náklady na poštovné, pokud prodávající požádá kupujícího o zaslání vadného zboží zpět.

III. Odmítnutí reklamace

Reklamace nemusí být uznána v případě, že:

  • Vada vznikla nesprávným použitím zboží nebo jeho nevhodnou údržbou.
  • Zboží bylo poškozeno nevhodným skladováním nebo vnějším zásahem.
  • Zboží vykazuje běžné opotřebení.

IV. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek prodávajícího. Veškeré reklamace budou vyřizovány v souladu s tímto řádem a platnou legislativou. Tento reklamační řád vstupuje v platnost dnem jeho zveřejnění na internetových stránkách prodávajícího a nahrazuje předchozí ustanovení týkající se reklamací.

V případě nejasností nebo dotazů se kupující může obrátit na prodávajícího prostřednictvím kontaktního e-mailu.

Zpět do obchodu